У Києві презентували нову айдентику Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА
4 червня в Києві представили новий стиль візуальної комунікації Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА. Задачі, поставлені перед новою айдентикою, реалізувала дизайн агенція «Підвал 42». Розробка дизайну відбувалася без залучення бюджетних коштів. Про це повідомив директор Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА Олександр Возний.
«Задачі, які ми ставили перед оновленою айдентикою: вона має бути екологічною та інклюзивною, демонструвати нашу відкритість, а також бажання бути зрозумілими – комунікувати простою і доступною мовою. Вдячний команді «Підвал 42» за те, як відповідально і творчо вони підійшли до виконання роботи, а також за готовність допомогти місту в такий непростий для всіх нас час», – зазначив Олександр Возний.
За словами співзасновників дизайн агенції «Підвал 42» Олександра Біленка та Владислав Рибалка, розробляючи айдентику Департаменту, вони закладали наступні принципи:
- візуальна комунікація має бути інклюзивною, простою і щирою;
- усі матеріали, на яких з’являється логотип Департаменту, мають бути максимально екологічними;
- дизайн передбачає мінімалізм та багато білого простору.
Нагадаємо, у середині травня Київрада підтримала рішення про зміну найменування Управління екології та природних ресурсів КМДА на Департамент захисту довкілля та адаптації до змін клімату. Він продовжить виконувати всі функції Управління та працюватиме з темою зміни клімату.