Суспільна та громадська безбар'єрність
Суспільна та громадська безбар’єрність – це створення умов, в яких усі люди, незалежно від їхніх особливостей, мають рівні можливості для участі в житті громади та держави, доступ до суспільно-політичного та культурного життя, а також сприятливе середовище для фізичного розвитку та самореалізації.
Сьогодні в Україні чимало людей зіштовхуються з бар’єрами, які обмежують їхню участь у суспільному житті через відсутність інфраструктури, недоступність інформації, дискримінаційні стереотипи чи застарілі підходи до надання публічних послуг.
Для подолання цих бар’єрів і розширення можливостей для всіх у 2021 році було ухвалено Національну стратегію зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року. Ініціаторкою Стратегії стала Перша леді України Олена Зеленська.
Наразі рівень громадської участі окремих груп населення залишається низьким. Це пов’язано не лише з інфраструктурними бар’єрами, а й з недостатньою обізнаністю суспільства щодо важливості інклюзії. Тому створення безбар’єрного середовища потребує:
-
посилення просвітницької роботи;
-
доступу до культури, спорту, освіти для всіх;
-
розвитку інклюзивних громад;
-
участі людей з інвалідністю, молоді, людей старшого віку у житті країни;
-
діалогу між громадянами та представниками влади.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Надіслати запит можна:
-
Поштою/особисто – на адресу: 04080, Київ, вул. Турівська, 28, каб. 1 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»).
-
Електронною поштою – [email protected]
Письмовий запит подається в довільній формі, проте має містити:
1) Ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) Опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) Підпис і дату.
Для спрощення процедури оформлення письмових запитів розроблено спеціальну форму для запиту.