Інформаційна безбар'єрність
 Інформаційна безбар’єрність  - це створення умов, за яких будь-яка людина, незалежно від її функціональних порушень чи комунікативних можливостей, має рівний доступ до інформації, представленої в різних форматах та з використанням технологій, що відповідають її потребам.
Інформаційна безбар’єрність  - це створення умов, за яких будь-яка людина, незалежно від її функціональних порушень чи комунікативних можливостей, має рівний доступ до інформації, представленої в різних форматах та з використанням технологій, що відповідають її потребам.
	
Інформаційна безбар’єрність включає в себе:
- 
		шрифт Брайля; 
- 
		друк матеріалів великим шрифтом; 
- 
		аудіосупровід із описом візуального контенту; 
- 
		переклад жестовою мовою; 
- 
		додавання субтитрів; 
- 
		створення цифрових документів, що сумісні з програмами екранного доступу; 
- 
		адаптацію текстів до форматів простої мови чи легкого для розуміння читання; 
- 
		використання альтернативних засобів комунікації. 
Для того, щоб кожен громадянин зміг вільно отримувати інформацію та користуватися публічними сервісами незалежно від особливостей сприйняття, перед органами державної влади стоять наступні завдання:
- 
		підвищення рівня доступності публічної інформації; 
- 
		забезпечення доступу до інформації в судовому та виборчому процесах; 
- 
		адаптація публічних послуг до потреб осіб із порушеннями сприйняття; 
- 
		зростання частки культурного, медіа- та спортивного контенту з субтитрами, жестовою мовою та тифлокоментарем; 
- 
		впровадження доступних систем екстреного оповіщення; 
- 
		створення єдиних стандартів доступності інформації в усіх сферах послуг. 
	
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
	
Надіслати запит можна:
- 
		Поштою/особисто – на адресу: 04080, Київ, вул. Турівська, 28, каб. 1 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»). 
- 
		Електронною поштою – [email protected] 
	
Письмовий запит подається в довільній формі, проте має містити:
1) Ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) Опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) Підпис і дату.
Для спрощення процедури оформлення письмових запитів розроблено спеціальну форму для запиту.