Інформаційна безбар'єрність
Інформаційна безбар’єрність - це створення умов, за яких будь-яка людина, незалежно від її функціональних порушень чи комунікативних можливостей, має рівний доступ до інформації, представленої в різних форматах та з використанням технологій, що відповідають її потребам.
Інформаційна безбар’єрність включає в себе:
-
шрифт Брайля;
-
друк матеріалів великим шрифтом;
-
аудіосупровід із описом візуального контенту;
-
переклад жестовою мовою;
-
додавання субтитрів;
-
створення цифрових документів, що сумісні з програмами екранного доступу;
-
адаптацію текстів до форматів простої мови чи легкого для розуміння читання;
-
використання альтернативних засобів комунікації.
Для того, щоб кожен громадянин зміг вільно отримувати інформацію та користуватися публічними сервісами незалежно від особливостей сприйняття, перед органами державної влади стоять наступні завдання:
-
підвищення рівня доступності публічної інформації;
-
забезпечення доступу до інформації в судовому та виборчому процесах;
-
адаптація публічних послуг до потреб осіб із порушеннями сприйняття;
-
зростання частки культурного, медіа- та спортивного контенту з субтитрами, жестовою мовою та тифлокоментарем;
-
впровадження доступних систем екстреного оповіщення;
-
створення єдиних стандартів доступності інформації в усіх сферах послуг.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Надіслати запит можна:
-
Поштою/особисто – на адресу: 04080, Київ, вул. Турівська, 28, каб. 1 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»).
-
Електронною поштою – [email protected]
Письмовий запит подається в довільній формі, проте має містити:
1) Ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) Опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) Підпис і дату.
Для спрощення процедури оформлення письмових запитів розроблено спеціальну форму для запиту.