Сервіси
Безбар’єрність починається з доступу до інформації, підтримки, сервісів і розуміння. У Києві та в Україні поступово з’являється все більше корисних інструментів, які допомагають громадянам жити повноцінно незалежно від віку, стану здоров’я чи соціального статусу.
Нижче наведено добірку ресурсів, які допоможуть краще орієнтуватися в темі безбар’єрності та скористатися необхідними послугами:
- Уповноважена Київської міської ради з прав осіб з інвалідністю - https://kmr.gov.ua/uk/content/upovnovazhenyy-z-prav-osib-z-invalidnistyu
- Довідник безбар’єрності - https://bf.in.ua/
- Серія навчальних відео про аутизм від ГО «Happy Today» - https://www.youtube.com/watch?v=7ZCPZvoj22o&list=PLLxaL2OQiawmgb0_VKqQ1MKlCgRIvdc-H
- Гайд безбар’єрних подій - https://bbu.org.ua/gaid-bezbar-iernih-podii/
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Надіслати запит можна:
-
Поштою/особисто – на адресу: 04080, Київ, вул. Турівська, 28, каб. 1 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»).
-
Електронною поштою – [email protected]
Письмовий запит подається в довільній формі, проте має містити:
1) Ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) Опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) Підпис і дату.
Для спрощення процедури оформлення письмових запитів розроблено спеціальну форму для запиту.